Share on facebook

חברה לאיתור נזילות מים

חברה מומלצת לאיתור נזילות

כל מי שרוכש היום בית או דירה מקבלן או מאדם פרטי, יודע שכדאי לו לבצע בדיקה עם מצלמה תרמית של איתור נזילות מים המלצות. מאוד לא מומלץ לפסוח על הבדיקה הזו אשר יכולה לגלות מקומות שיש בהם רטיבות.

פלאש היא חברה לאיתור נזילות מים עם איתור נזילות מים המלצות. אצלנו תמצאו מומחה לאיתור נזילות מים אשר רכש את התמחותו על ידי אין ספור תקלות דומות. כפי שנאמר, אין חכם כבעל נסיון. מומחה לאיתור נזילות מים של חברת פלאש אכן רכש נסיון יקר מפז במשך שנים רבות.

פלאש אינסטלטור – מובילה באיתר נזילות

חברת פלאש אינסטלטור היא חברה לאיתור נזילות מים מובילה בתחומה, אשר נותנת מענה היקפי בתחום, מציעה פתרונות מתקדמים להצפות ועוד מגוון שרותים שקשורים בניקוז ואינסטלציה. לחברת פלאש יש נסיון של למעלה מ-28 שנה והיא מתמחה בביצוע צילום תרמוגרפי באמצעות מצלמות תרמיות לאיתור נזילות ודליפות מים, וכן מעניקה מגוון פתרונות נוספים בתחום האינסטלציה. אנו בחברת פלאש –  חברה לאיתור נזילות מים, מחוייבים למתן שרות מקצועי לכל לקוח באשר הוא, ללא פשרות. אנו עושים שימוש בציוד חדשני ובטכנולוגיה מתקדמת ביותר, מעסיקים אנשי מקצוע המיומנים והמנוסים ביותר, על מנת לתת ללקוחותינו את השרות הטוב ביותר. בצוות המקצועי שלנו ישנם מומחים מכל תחומי האינסטלציה ואנו מקפידים שעובדי החברה יעברו השתלמויות תקופתיות על מנת להתחדש בידע, לצבור נסיון וללמוד את כל החידושים בתחום. כל זאת על מנת לייעל ולשפר את השירות שלנו ללקוחותינו. כמו כן, אנו נותנים אחריות מלאה לכל עבודה שלנו, מתחייבים למתן שירות מקצועי ואמין, מעניקים ייעוץ בביתו של הלקוח או בעסק שלו, נותנים הסבר מלא בסבלנות ובאדיבות לגבי סוג התקלה, אופן ותהליך התיקון.

לזכותנו עומד קהל לקוחות גדול ומגוון בכל רחבי הארץ – דירות ובתים פרטיים, בניינים רבי קומות, מוסדות, מפעלים, חברות ועסקים שונים. חברת פלאש איתור נזילות עובדת עם חברות ביטוח שאינם בהסדר. במערך אחזקת הבית, אינסטלטור הוא איש מקצוע מן החשובים שיש והשרות שהוא נדרש לתת לעתים הוא מאוד מאוד קריטי ומשמעותי עבור הלקוח.

אנו כאן לשרותכם עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע בכל מה שקשור לאינסטלציה, איתור וגילוי נזילות ופתיחת סתימות.

חברה לאיתור נזילות מים
Call Now Button דילוג לתוכן