Share on facebook

עלות החלפת צנרת בדירה

מעוניינים להחליף את הצנרת בדירה שלכם

אם הדירה שלכם נבנתה לפני יותר מ-15 שנה, כדאי לכם להחליף את צנרת הבית לצנרת חדשה. עלות החלפת צנרת בדירה תלויה באורך הצנרת ובמספר נקודות המים הנדרשות לחיבור בבית. בנוסף, אם הדירה שלכם נמצאת בתהליך של שיפוץ הריצפה יתכן והעלות תהיה נמוכה יותר. אנחנו בחברת פלאש אינסטלטור מציעים לכם שירות מקצועי ואמין להחלפה של כל תשתית צנרת המים והביוב בבית עם צוות מיומן המביא איתו ניסיון של מעל ל-2 עשורים ברציפות בתחום האינסטלציה.

איך מתמחרים החלפה של כל תשתית הצנרת 

בכל עבודה של החלפת צנרת מחיר יקבע על פי סוג הצנרת הקיימת היום, אורך התשתית בבית ואת הנגישות אליה דרך הריצפה והקירות. אם הבית שלכם נבנה לפני שנות ה-90, הצנרת של הבית היא כנראה צנרת מתכת שנוטה להחליד ולצבור דליפות ונזילות בחיבורי הצנרת. בחיפוש אחר שירות להחלפת צנרת מחיר משתלם תוכלו למצוא דרך הצוות המקצועי שלנו בחברת פלאש אינסטלטור המביא איתו ידע עצום בהתקנה חדשה של צנרת פלסטיק גמישה.

למה חשוב להחליף לצנרת פלסטיק גמישה

החלפה של כל תשתית הצנרת בבית דורש מעבר מצנרת מתכת לצנרת פלסטיק גמישה המונעת נזילות עקב קורוזיה המתרחשות ברוב הדירות והבתים הפרטיים הישנים בישראל. מחיר החלפת צנרת ביוב קשור גם לצורך בהחלפה של התשתית ממתכת לפלסטיק גמיש ואיכותי. אנחנו בחברת פלאש אינסטלטור מציעים לכם מחיר החלפת צנרת ביוב הכולל החלפה לצנרת גמישה, חזקה ואיכותית אשר יכולה להחזיק לשנים רבות. הסיכויים לדליפה או נזילה מצנרת גמישה מפלסטיק הם נמוכים ביותר בהשוואה לצנרת מתכת.

מה המחיר להחלפה של תשתית צנרת

אם אתם גרים בבית פרטי, אנחנו בחברת פלאש אינסטלטור יכולים לספק לכם הצעת מחיר אינסטלציה לבית פרטי הכוללת החלפה של כל הצנרת הישנה לצנרת פלסטיק איכותית וחזקה ביותר. מחיר אינסטלציה לבית פרטי תוכלו לקבל מאיתנו בעת הפגישה עם צוות החברה אצלכם בבית. בנוסף, אנחנו יכולים גם לספק לכם הצעת מחיר פתיחת סתימה לפני החלפה של כל התשתית במידה ותרצו לחסוך בעלויות. מחיר פתיחת סתימה בצנרת מתכת לעומת החלפת כל תשתית הצנרת הוא משמעותי אך עם זאת מאפשר לכם לחיות בבית עם קירות ומרצפות יבשות לשנים רבות קדימה.

עלות החלפת צנרת בדירה עם חברת פלאש אינסטלטור

רוצים לדעת מה עלות החלפת צנרת בדירה או בבית הפרטי שלכם? התקשרו אלינו עכשיו ותקבלו מאיתנו הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה!

איתור נזילות מים
מאמרים נוספים
Call Now Button דילוג לתוכן