Share on facebook

תחזוקה שוטפת של צנרת מים

תחזוקה שוטפת של צנרת המים בבניין שלכם

בעיות צנרת או סתימות בצנרת הן אחת הבעיות הלא נעימות בתחזוקת הבית, בלשון המעטה.

אם זה לא קרה, זה עלול לקרות, במיוחד כשזה לא תלוי בכם, ובמיוחד כאשר הצנרת בבית משותפת לכל דיירי הבניין. זה, וכמובן, הנתונים היבשים לגבי המים בישראל, כמו אבנית וכיוצא באלה שמקשים על תחזוקת צנרת נקייה המשרתת את הבית.

הפתרון המוכר הוא שימוש בחומרים לפתיחת סתימות כמו נוזל פתיחת סתימות כימי (חומצה או חומר מאכל אחר) או אבקה. אלא שחומרים אלה, לא רק שמסוכנים בעת השימוש בהם, הם עלולים לגרום נזק רב לצנרת, יותר מאשר תועלת.

ברוב המקרים, חומרים אלה אינם נותנים מענה לפתיחת סתימות ואף יותר מכך, עלולים להקשות על אינסטלטור שתזמינו ולסכן גם אותו בעת פתיחת הסתימה על ידו. חומרים אלה עלולים להעלות את החומר יחד עם הרפש חזרה במעלה הצנרת אל הפתח ולחשוף אתכם לאדים רעילים מסוכנים.

מה עושים? במקרה של סתימה כדאי לפנות לאיש מקצוע – אינסטלטור. לאינסטלטור יש את הכלים והטכניקות המתאימות לפתיחה מקצועית של צנרת סתומה. כמובן וחשוב, היה וכבר השתמשתם באחד מחומרי פתיחת הסתימות יש לדאוג ליידע את האינסטלטור מראש.

במקרה שאין סתימה בצנרת, אך אתם דואגים לשלמות הצנרת באופן שוטף, מומלץ להשתמש בפילטר מיוחד אותו מרכיבים בכניסה הראשית לצנרת המים, ליד שעון המים ובכך מונעים מלכלוך להיכנס לצנרת.

תחזוקה שוטפת של צנרת מים
מאמרים נוספים
Call Now Button דילוג לתוכן