Share on facebook

מחירון אינסטלציה: כל מה שאתם צריכים לדעת

התמודדות עם בעיות אינסטלציה יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור בעלי בתים רבים. בין אם אתם זקוקים לשירות איתור נזילות, פתיחת סתימות או כל דבר אחר – אינסטלטורים בהחלט יכולים לעזור לכם בזה ובמאמר הנוכחי ריכזנו עבורכם מחירון אינסטלציה מעודכן שיכול לסייע לכם להבין כמה יעלה כל טיפול נפוץ.

יחד עם זאת, בחרנו גם לשתף אתכם איך בדיוק יכול לעזור לכם אינסטלטור להתמודד עם כל בעיה שהתרחשה ומדוע אנחנו בפלאש אינסטלציה עדיפים על פני המתחרים שלנו.

אילו שירותים מציעים אינסטלטורים מקצועיים?

אינסטלטורים מקצועיים מציעים מגוון רחב של שירותים כדי לענות על צורכי אינסטלציה שונים. הם מיומנים ומאומנים לטיפול במערכות אינסטלציה למגורים ולמסחר כאחד. להלן כמה מהשירותים העיקריים שמספקים אינסטלטורים מקצועיים ובסיום, אתם תוכלו לראות מחירון אינסטלציה מעודכן:

  • התקנה ותיקון:
    אינסטלטורים מקצועיים יכולים להתקין ולתקן מתקנים ומערכות אינסטלציה שונות, לרבות ברזים, שירותים, כיורים, מקלחות, מחממי מים, צנרת ועוד. בין אם אתם זקוקים להתקנה של מערכת אינסטלציה חדשה או תיקון קיים, אינסטלטור מקצועי יכול להבטיח את ביצוע העבודה בצורה נכונה ויעילה.
  • איתור ותיקון נזילות:
    נזילות בצנרת עלולות לגרום לנזק משמעותי לרכוש שלכם ולהוביל להגדלת חשבונות המים. לאינסטלטורים מקצועיים יש את המומחיות והציוד כדי לאתר ולתקן נזילות במערכת האינסטלציה שלכם. הם יכולים לזהות נזילות נסתרות, כמו אלה מאחורי קירות או מתחת לבסיס, ולתקן אותן באופן מיידי כדי למנוע נזק נוסף.
  • ניקוי ניקוז:
    צנרת סתומה היא בעיית אינסטלציה נפוצה שעלולה לשבש את שגרת היום. שרברבים מקצועיים משתמשים בכלים וטכניקות מיוחדות כדי לפנות ביעילות ניקוז סתום ולהחזיר זרימה תקינה. הם יכולים להתמודד עם כל סוגי סתימות הניקוז, כולל אלו בכיורים, מקלחות, שירותים וקווי ביוב.
  • תחזוקת מערכת האינסטלציה:
    תחזוקה שוטפת חיונית כדי לשמור על מערכת האינסטלציה שלכם במצב אופטימלי. אינסטלטורים מקצועיים מציעים שירותי תחזוקה הכוללים בדיקת מערכת האינסטלציה, בדיקת בעיות אפשריות, ניקוי ניקוז וביצוע תיקונים או החלפות נחוצים. תחזוקה שוטפת יכולה לסייע במניעת מקרי חירום יקרים בצנרת ולהאריך את תוחלת החיים של מערכת האינסטלציה שלכם.
  • שירותי אינסטלציה דחופים:
    מצבי חירום של אינסטלציה יכולים להתרחש בכל עת, ולגרום לאי נוחות משמעותית ולנזק אפשרי. אינסטלטורים מקצועיים מספקים שירותי חירום לטיפול בבעיות אינסטלציה דחופות באופן מיידי. בין אם מדובר בצנרת פרוצה, נזילה גדולה או גיבוי ביוב, יש להם את המומחיות והציוד לטפל במצבי חירום ביעילות ולמזער נזקים נוספים.

 

 

 

מחירון אינסטלציה – טבלת מחירים כללית:

ביקור אינסטלטור

 

300 – 400 ₪

פתיחת סתימה באסלה

 

350 – 500 ₪

 

פתיחת סתימה בכיור

 

300 – 400 ₪

תיקון נזילה בברז

 

250 – 350 ₪

תיקון פיצוץ בצנרת

 

600-1500 ₪

איתור נזילות באמצעות מצלמה

 

950 – 2000 ש"ח

פלאש אינסטלציה – מחירון אינסטלציה אמין!

אנחנו בפלאש אינסטלציה מציעים מגוון פתרונות לבעיות אינסטלציה נפוצות שיכולות להתרחש בכל בית.

אצלנו באתר אתם תוכלו למצוא מחירון אינסטלציה מעודכן שיעזור לכם להבין כמה עולה כל שירות. השאירו את הפרטים שלכם עוד היום באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם ולבצע עבורכם הדמיה תרמית בכדי לבדוק את כלל הצנרת בבית.

מחירון אינסטלציה: כל מה שאתם צריכים לדעת
מאמרים נוספים
Call Now Button דילוג לתוכן