Share on facebook

פתיחת סתימה בכיור: איך לעשות את זה בקלות ובמקצועיות

כיורים סתומים עלולים להוות מטרד ולשבש את שגרת היום של כל אחד מאיתנו. במאמר זה, אנחנו נספק את כל המידע שיסביר לכם כיצד מבצעים פתיחת סתימה בכיור, באמצעות כלים וחומרים פשוטים שנמצאים בבית. אז בואו ללמוד יחד איתנו!

פיתחת סתימה בכיור – מה גורם לכיור להיסתם?

כיור סתום זו בעיה נפוצה שיכולה להיות מתסכלת ממש שקשה להתמודד איתה. ישנן מספר סיבות לכך שהכיור עלול להיסתם, והבנת הסיבות הללו יכולה לעזור למנוע סתימות עתידיות. אחד האשמים העיקריים הוא הצטברות של חלקיקי מזון, שומן ושמן בניקוז. עם הזמן, חומרים אלו יכולים להצטבר וליצור סתימה עיקשת, המגבילה את זרימת המים.

סיבה שכיחה נוספת לסתימות בכיור היא נוכחות שיער. בין אם זה מגילוח או פשוט שטיפת השיער בכיור, חלקי שיער יכולים להגיע במהירות לכיור ולמנוע זרימת מים תקינה. בנוסף, שאריות סבון יכולות לתרום לסתימות על ידי שילוב עם השיער ושאר פסולת, ולהחמיר עוד יותר את הבעיה. במקרים מסוימים, חפצים זרים עלולים ליפול בטעות לתוך הכיור, מה שיוביל לחסימה. זה יכול לכלול פריטים כמו תכשיטים, צעצועים קטנים, או אפילו כלים. חפצים אלו עלולים להיתקע בצינור הניקוז ולמנוע זרימת מים בחופשיות.

לבסוף, משקעי מינרלים יכולים גם לתרום את מנת חלקם לסתימה אפשרית בכיור. מים המכילים רמות גבוהות של מינרלים כמו סידן ומגנזיום, יכולים להשאיר מאחור משקעים המצטברים בהדרגה עם הזמן. משקעים אלה יכולים להצר את קוטר הצינור, מה שמקל על היווצרות סתימות ומקשה על פתיחת סתימה בכיור.

אילו כלים יעזרו לכם לפתוח סתימה בכיור?

כשמדובר בפתיחת סתימה בכיור, עמידה בכלים הנכונים יכולה להפוך את התהליך להרבה יותר קל ויעיל. הנה כמה כלים חיוניים שכדאי שיהיו לכם בארסנל:

  • בוכנה:
    בוכנה היא כלי רב תכליתי שיכול למעשה לשחרר סתימה בכיור על ידי יצירת לחץ והוצאת החסימה ממקומה.
  • נחש ניקוז:
    נחש ניקוז, הידוע גם כמקדח אינסטלטור, הוא כלי גמיש שיכול להגיע עמוק לתוך צינור הניקוז כדי לפרק ולהסיר סתימות עקשניות. זה שימושי במיוחד לניקוי סתימות שנגרמו משיער או חומרים מוצקים אחרים.
  • סודה לשתייה וחומץ:
    השילוב הזה הוא חלופה טבעית וידידותית לסביבה לחומרי ניקוי ניקוז כימיים קשים. על ידי יציקת תערובת של סודה לשתייה וחומץ לביוב, ניתן ליצור פעולת קצף המסייעת בפירוק סתימות. תנו לתערובת לשבת קצת לפני שטיפה במים חמים.

פלאש אינסטלציה – עוזרים לכם לפתוח סתימות!

פתיחת סתימות בכיור לא חייבת להיות משימה מאתגרת. עם הכלים הנכונים, הטכניקות, וקצת סבלנות, כל אחד יכול לפתוח סתימה בקלות ובמהירות. אבל, ישנם מצבים שבהם לא פשוט בכלל לפתוח סתימה.

בדיוק בשביל המצבים הללו המומחים ערוכים לעמוד לשירותכם ולהציע עבורכם עזרה!

אנחנו בפלאש אינסטלציה – אינסטלטורים מקצועיים המתמחים באיתור נזילות, נעזור לכם להתמודד עם כל סתימה אפשרית. השאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.

פתיחת סתימה בכיור: איך לעשות את זה בקלות ובמקצועיות
מאמרים נוספים
Call Now Button דילוג לתוכן